De epo van dames A

De beste doping voor dames a blijkt geen zware avond voor de match (been there, didn’t work), EPO of bloedtransfusie te zijn, maar wel een match tegen een ex-ploeggenootje.

Dat de sfeer en de wil om te winnen er goed inzat op het voorbereidingstotnooi in Helchteren is een understatement. Tijdens de eerste match tegen Helchteren stonden er een paar leeuwinnen op het veld met goed spel als resultaat.

Een mooie match werd winnend afgesloten!

In de drie daarna volgende matchen wisselden mooi volleybal en af en toe iets minder mooi volleybal elkaar af wat leidde tot nog twee winstmatchen. Woehoew!

Conclusie 1: goede dag in de voorbereiding
Conclusie 2 : het zou goed zijn moesten we elke week tegen een ex-ploeggenootje spelen.
Conclusie 3 en correctie van conclusie 2: we moeten elke week spelen zoals we vandaag tegen ons ex-ploeggenootje speelden (anders hadden we geen ploeg meer, zou ook wat zonde zijn)

P.s. 1: Merci aan Nele die ons uit de nood kwam helpen!
P.s. 2: Ook zo benieuwd naar dit fraaie volleybal van de dames a? 28 september staat de eerste thuismatch tegen Genk op het programma. Je stijgt drie tredes en een half in onze achting als je komt.

Hanne.